top of page

Dla Partnerów

ULTRA TURNICKI jest rosnącym biegiem, który angażuje różne grupy biegaczy górskich. Mocno przyciągamy odkrywców, otwartych na nowe imprezy oraz osoby nowe w biegach, które inspiruje urok i potencjał miejsca. Z drugiej strony staramy się, aby nasza propozycja przyciągnęła biegaczy doświadczonych, którzy pobiegli już praktycznie wszystko i coraz częściej otwierają się na nowe biegi, które nie mają jeszcze silnej marki, ale są organizowane z sercem. 

Nasze silne strony

Bieg tworzy silny interdyscyplinarny zespół biegaczy, zawodowo aktywny w wielu obszarach biznesu. Są wśród nas osoby pracujące zawodowo w branży marketingowej, fotograficznej, filmowej. Naszym celem jest wykorzystanie potencjału tego biegu dla lokalnej społeczności, partnerów biegu oraz środowiska ultra. 

Specyfika Biegu

ULTRA TURNICKI to bieg, który rozwija przed biegaczem sporą skalę kontrastów i barw. Rozpoczynamy w miejscu, które posiada dużą przestrzeń, ale i prostotę. Gospodarstwo Nad Potokiem to miejsce, na którego terenie w spokojne dni pasą się sarny. Z tego miejsca trasa prowadząca przez najpiękniejsze tereny Turnickiego wyprowadza na nowoczesny Hotel, który jest naszym Partnerem Strategicznym. 

Właśnie takie kontrasty pozwalają nam na łączenie pierwotnego doświadczenia, które cenią biegacze, z dobrą organizacją i silną marką partnerów. Nasz bieg stwarza potencjał do pokazania produktów, które są niezbędne w trudnym terenie i na silnym słońcu. 
 

Bieg odbywa się w czasie Letniego Przesilenia - najdłuższy dzień w roku i najkrótsza noc oraz odbywający się w tym samym miejscu kulturowy Festiwal Wianki w Turnickim, nadają biegowi wyjątkowego artystycznego charakteru i tworzą potencjał do pokazania konkretnych marek. 

PARTNERZY

logotyp Arłamów.png
ArłaMOVE_logo.png
LEKI_Logo_black.png
Logo Fredropol.jpg
Logo_MM.jpg

Social 
Media

Mamy dynamicznie rosnące media i chcemy naszą aktywność połączyć ze strategią Partnerów. Współpracujemy ze studiem, które towarzyszy nam na trasie, gdzie najczęściej tworzymy przekaz o naszej propozycji dla biegaczy, którą są dwa biegi - edycja letnia i zimowa - oraz obozy biegowe i biegowo-jotowe. 

Partner biegu

Każdy z naszych Partnerów po nawiązaniu współpracy otrzymuje dedykowane posty na Instagramie i Facebooku oraz dedykowane relacje przed biegiem i w trakcie biegu. Oznaczamy profile Partnerów w relacjach w trakcie trwania biegu. Informacje o Partnerach umieszczamy w materiałach prasowych. 

2

Partnerzy strategiczni

Dla strategicznych Partnerów oferujemy dedykowane wideo z ich produktami (rolka lub poziom), nagrane w Turnickim lub innym dogodnym miejscu z kontekstem bycia Partnerem / Sponsorem Ultra Turnickiego. Scenariusz tworzymy wspólnie i konsultujemy z Partnerem. 

3

Pakiety startowe i Punkty odżywcze

Partnerzy mogą być obecni w Pakietach na ustalonych wcześniej zasadach oraz skorzystać z konkretnego przekazu na Punktach odżywczych biegu. 

4

Nagrody

Prowadzimy klasyfikację ogólną i kompletujemy jeszcze nagrody za 2 i 3 miejsca. Temat nagród będzie miał osobne miejsce w przekazie medialnym. 

Dominika Cieślak

Nasz bieg przyciąga zawodników, którzy biegają ultra mocno i z pasją. Dominika zdecydowała się być twarzą naszego biegu. Trzymamy za nią kciuki w marcu, ponieważ ma bardzo ambitne plany startowe!

Domi_edited.jpg

Potencjalne obszary współpracy

Nasz bieg angażuje wiele lokalnych podmiotów, ale jesteśmy również otwarci na firmy działające w poniższych obszarach biznesu:

ODZIEŻ

Chętnie nawiążemy współpracę z producentami odzieży biegowej. Wkrótce będziemy szukać dostawcy dla naszej linii produktów. Bieg stwarza wiele ciekawych okazji do pokazania odzieży funkcjonalnej. 

OKULARY

Najdłuższy dzień w roku i Przesilenie Słoneczne jest dobrą okazją do promocji okularów. Dodatkowo Turnicki to las, który w czerwcu jest już bardzo gęsty i wymusza potrzebę ochrony oczu. 

SPRZĘT

Ultra Turnicki jest typowym przykładem mix-terenu. Obszary bardzo grząskie i przekraczanie strumieni, a następnie odcinki z twardą nawierzchnią dają nam duże możliwości pokazania funkcjonalnych marek, testowania rozwiązań trailowych, a strefa expo połączona z festiwalem niebiegowym dodatkowo poszerza grono odbiorców o osoby trekkingowe. 

ODŻYWIANIE

Nasze Punkty odżywcze są różnorodne. Jeden z nich zorganizowany w luksusowym hotelu - drugi w agroturystyce, a trzeci pod wiatą w terenie. Chętnie nawiążemy współpracę z markami, które mogą przez naszych biegaczy być odebrane, jako wspierające na trasie ultra i które już pozostaną w ich świadomości i plecaku biegowym na długo. 

PARTNER MEDIALNY

logo-ultra.png

Call 

603 764 434

Email 

Follow

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page