Dla Partnerów
Ultra Turnicki jest rosnącym biegiem, który angażuje różne grupy biegaczy górskich. Rok 2024 był dla nas czasem rozwoju i bardzo dobrych feedbacków od biegaczy, a na rok 2025 przygotowaliśmy jeszcze lepsze trasy i rozwiązania.
Bieg odbywa się na terenie projektowanego Parku Narodowego, w miejscach o wyjątkowej wartości historycznej. Bieg powstaje dzięki współpracy wielu środowisk, dzięki czemu biegacze czują się tutaj bardzo dobrze przyjęci. Również nasi partnerzy wpisują się w dobrą atmosferę imprezy, pokazując jak ich rozwiązania wpisują się w środowisko biegaczy górskich.
Specyfika Biegu
Mocna strona biegu to atmosfera, jednak jest to również bieg trudny, który pozwala na pokazanie, jak ważna jest suplementacja oraz odpowiedni sprzęt. Na trudność Ultra Turnickiego składają się przede wszystkim teren i pogoda. Stwarza to świetną okazję do pokazania funkcjonalności obuwia, odzieży, sprzętu i suplementów. Kulturowy Festiwal odbywający się równolegle z biegiem tworzy przyjazną strefę do pokazania produktów i usług.
Ultra Turnicki stwarza szczególny potencjał do pokazania produktów, które są niezbędne w trudnym terenie i na silnym słońcu. Podczas ostatnich edycji dobrze sprawdziły się produkty nawadniające i ochronne, a także wszelkie rozwiązania wspierające wyniki biegaczy w trudnym terenie.
Social
Media
Mamy dynamicznie rosnące media i chcemy naszą aktywność połączyć ze strategią Partnerów. Współpracujemy z czwórką fotografów, którzy towarzyszą nam przy konstruowaniu biegu i na trasie zawodów.
1
Partner biegu
Każdy z naszych Partnerów po nawiązaniu współpracy otrzymuje dedykowane posty na Instagramie i Facebooku oraz dedykowane relacje przed biegiem i w trakcie biegu. Oznaczamy profile Partnerów w relacjach w trakcie trwania biegu. Informacje o Partnerach umieszczamy w materiałach prasowych.
2
Partnerzy strategiczni
Dla strategicznych Partnerów oferujemy dedykowane wideo z ich produktami (rolka lub poziom), nagrane w Turnickim lub innym dogodnym miejscu z kontekstem bycia Partnerem / Sponsorem Ultra Turnickiego. Scenariusz tworzymy wspólnie i konsultujemy z Partnerem.
3
Pakiety startowe i Punkty odżywcze
Partnerzy mogą być obecni w Pakietach na ustalonych wcześniej zasadach oraz skorzystać z konkretnego przekazu na Punktach odżywczych biegu.
4
Nagrody
Temat nagród będzie miał osobne miejsce w przekazie medialnym. Nagradzamy Klasyfikację Ogólną oraz Puchar Służb Mundurowych.
Potencjalne obszary współpracy
Nasz bieg angażuje wiele lokalnych podmiotów, ale jesteśmy również otwarci na firmy działające w poniższych obszarach biznesu:
ODZIEŻ
Chętnie nawiążemy współpracę z producentami odzieży biegowej. Wkrótce będziemy szukać dostawcy dla naszej linii produktów. Bieg stwarza wiele ciekawych okazji do pokazania odzieży funkcjonalnej.
OKULARY
Najdłuższy dzień w roku i Przesilenie Słoneczne jest dobrą okazją do promocji okularów. Dodatkowo Turnicki to las, który w czerwcu jest już bardzo gęsty i wymusza potrzebę ochrony oczu.
SPRZĘT
Ultra Turnicki jest typowym przykładem mix-terenu. Obszary bardzo grząskie i przekraczanie strumieni, a następnie odcinki z twardą nawierzchnią dają nam duże możliwości pokazania funkcjonalnych marek, testowania rozwiązań trailowych, a strefa expo połączona z festiwalem niebiegowym dodatkowo poszerza grono odbiorców o osoby trekkingowe.
ODŻYWIANIE
Chętnie nawiążemy współpracę z markami, które mogą przez naszych biegaczy być odebrane, jako wspierające na trasie ultra i które już pozostaną w ich świadomości i plecaku biegowym na długo.