top of page

Regulamin Zawodów

Ultra Turnicki 21 czerwca 2025

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem Zawodów. Znajdziecie w nim odpowiedzi na większość pytań dotyczących biegu, a w razie potrzeby piszcie do nas na adres w zakładce Kontakt. 

utr-logo-tekst.png

REGULAMIN ZAWODÓW

ULTRA TURNICKI

 

 

TERMIN I MIEJSCE

Bieg Ultra Turnicki, zwany dalej Zawodami, odbędzie się 21 czerwca 2025 r. w Rybotyczach, powiat przemyski, województwo podkarpackie. Biuro Zawodów oraz Strefa Mety będą zlokalizowane na terenie Boiska w Rybotyczach. Strefy Startu w zależności od dystansu znajdować się będą w Rybotyczach, na Przełęczy pod Suchym Obyczem, w Huwnikach i w Birczy.

 

Biuro Zawodów będzie czynne w dniu Zawodów 21 czerwca 2025 zgodnie z planem:

- 3:30 – 4:10 – dla Trasy Pomocna Woda 70+ km,

- 5:00 – 6:20 – dla Trasy Połoniny Trail 48 km,

- 7:00 – 8:20 – dla Trasy Suchy Obycz 24 km,

- 8:30 – 9:45 – dla Trasy Rybotyckie Sploty 10 km,

 

oraz w dniu poprzedzającym Zawody 20 czerwca 2025 w godzinach 15.00 - 21.00. 

 

Parking dla uczestników zostanie zorganizowany i oznaczony obok Boiska w Rybotyczach.

 

ORGANIZATOR

Organizatorem Biegu jest ADAM CZAJKOWSKI Business Training

ul. Heroldów 10A/64, 01-991 Warszawa, NIP 8871516627, REGON 891542981,

zwany dalej Organizatorem. 

W sprawach związanych ze startem w biegu można pisać na adres:

info@ultraturnicki.pl

Oficjalną stroną Biegu jest www.ultraturnicki.pl

 

 

CEL ZAWODÓW

Promocja potencjału turystycznego powiatu przemyskiego i bieszczadzkiego.

Promocja potencjału turystycznego gmin Bircza, Fredropol i Ustrzyki Dolne.

Popularyzacja biegania, świadomego i zdrowego trybu życia. 

Promowanie biegania na terenach leśnych i górskich. 

Integracja i edukacja sportowa, krajoznawcza i historyczna. 

Wyłonienie najlepszych biegaczy przełajowych.

Łączenie sportowej rywalizacji z odpowiedzialną turystyką.

Współpraca z Partnerami Zawodów w zakresie promocji produktów i miejsc. 

 

 

TRASY I DYSTANSE

Zawody odbędą się na czterech dystansach:

RYBOTYCKIE SPLOTY 10 KM (ITRA 0)

SUCHY OBYCZ 24 KM (ITRA 1)

POŁONINY TRAIL 48 KM (ITRA 2)

POMOCNA WODA 70+ KM (ITRA 3) 

TRASA RYBOTYCKIE SPLOTY 10 KM

RODZAJ TRASY: pętla 

START I META: Strefa Startu i Mety na Boisku w Rybotyczach

START: godzina 10:00

DŁUGOŚĆ: 10 KM

SUMA PRZEWYŻSZEŃ: ok 200 M

PUNKTY ODŻYWCZE: Punkt na mecie

LIMIT CZASOWY: 3H

ILOŚĆ MIEJSC: 150

TRASA SUCHY OBYCZ 24 KM

RODZAJ TRASY: liniowa

START: godzina 9:00 Przełęcz pod Suchym Obyczem – przejazd na Przełęcz autokarem Organizatora - odjazd 8:30 z Boiska w Rybotyczach
(UWAGA! na teren Przełęczy absolutny zakaz wjazdu prywatnymi autami – dotarcie Zawodników w to miejsce tylko transportem Organizatora)

META: Boisko w Rybotyczach

DŁUGOŚĆ: 24 KM

SUMA PRZEWYŻSZEŃ: ok 500 M

PUNKTY ODŻYWCZE: 1 punkt – obok Cerkwi w Posadzie Rybotyckiej 13 km 

LIMIT CZASOWY: 4H

ILOŚĆ MIEJSC: 120

TRASA POŁONINY TRAIL 48 KM

RODZAJ TRASY: liniowa

START: godzina 7:00 Huwniki – przejazd do Huwnik autokarem Organizatora – odjazd 6:30 z Boiska w Rybotyczach

META: Boisko w Rybotyczach

DŁUGOŚĆ: 48 KM

SUMA PRZEWYŻSZEŃ: ok 1200 M

PUNKTY ODŻYWCZE: 3 punkty – Przełęcz pod Suchym Obyczem 16 km/24 km, obok Cerkwi w Posadzie Rybotyckiej 38 km

LIMIT CZASOWY: 9H

ILOŚĆ MIEJSC: 100

TRASA POMOCNA WODA 70+ KM

RODZAJ TRASY: liniowa

START: godzina 5:00 Bircza – przejazd do Birczy autokarem Organizatora – odjazd 4:20 z Boiska w Rybotyczach

META: Boisko w Rybotyczach

DŁUGOŚĆ: 71 KM

SUMA PRZEWYŻSZEŃ: ok 1600 M

PUNKTY ODŻYWCZE: 4 punkty – Chwaniów 23 km, Volf Camp 38 km, Przełęcz pod Suchym Obyczem 47 km, obok Cerkwi w Posadzie Rybotyckiej 60 km

LIMIT CZASOWY: 12H

LIMIT POŚREDNI: 7H – Volf Camp 38 km

Zawodnicy, którzy nie zmieszczą się w limicie pośrednim kończą trasę w Volf Camp i zostaną przewiezieni transportem Organizatora do Strefy Mety w Rybotyczach. 

ILOŚĆ MIEJSC: 80

Mimo startu tras w różnych miejscach, Biuro Zawodów znajduje się w Rybotyczach. Pakiet należy odebrać w Rybotyczach. Organizator gwarantuje przewóz Zawodników z Rybotycz na miejsce startu trasy. 

Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w trasach ze względu na uzyskanie niezbędnych pozwoleń. 

OZNACZENIA TRASY ZAWODÓW

Trasa Zawodów zostanie oznaczona taśmami i strzałkami, a w miejscach niebezpiecznych i trudnych w nawigacji ruchem kierować będą służby informacyjne. Znaki zakładane są co 50-100 m w miejscach najbardziej widocznych. O kolorach oznaczeń poinformuje Zawodników w dniu startu Biuro Zawodów. 

 

Czasem taśmy na skutek nieporozumienia zdejmowane są przez osoby trzecie, mimo kontroli ze strony Organizatora, dlatego poruszając się na trasach Zawodów każdy z Zawodników zobowiązany jest do korzystania z wgranego tracka (do pobrania na stronie internetowej biegu) i włączenia powiadomień o zejściu z trasy. 

 

Oznakowanie tras nie zwalnia Zawodników z obowiązku zapoznania się z mapą, przebiegiem trasy i samodzielnego kontrolowania jej przebiegu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie trasy przez Zawodnika. 

 

Jeśli Zawodnik zgubił się i nie widzi oznaczeń trasy przez ponad 500 m, powinien wrócić własnym śladem do miejsca, gdzie widoczny był ostatni znak i kontynuować Zawody zgodnie z przebiegiem trasy.

 

Rozpoznanie w terenie właściwej trasy Zawodów według opublikowanej na stronie biegu mapy i tracka i z pomocą zastosowanych przez Organizatora oznaczeń, jest częścią konkurencji sportowej. Zawodnicy, którzy nie ukończyli Zawodów zgodnie z przebiegiem trasy, pominęli jej część (większą niż 3%) lub skrócili ją, pominęli punkt kontrolny, nie będą brani pod uwagę w klasyfikacji Zawodów.

 

 

HARMONOGRAM 

20 CZERWCA 2025 (PIĄTEK)

15.00 - 21.00 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na obie trasy

 

21 CZERWCA 2025 (SOBOTA)

3.30 - 4.10 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na trasę Pomocna Woda 70+ km

4.20 - odjazd transportu na start trasy Pomocna Woda 70+ km w Birczy

5.00 - Start trasy Pomocna Woda 70+ km w Birczy 

5.00 - 6.20 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na trasę Połoniny Trail 48 km

6.30 - odjazd transportu na start trasy Połoniny Trail 48 km w Huwnikach

7.00 - Start trasy Połoniny Trail 48 km w Huwnikach

7.30 - 8.20 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na trasę Suchy Obycz 24 km

8.30 - odjazd transportu na start trasy Suchy Obycz 24 km

9.00 - Start trasy Suchy Obycz 24 km z Przełęczy pod Suchym Obyczem (zakaz dojazdu własnego)

8.30 - 9.45 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na trasę Rybotyckie Sploty 10 km

10.00 - Start trasy Rybotyckie Sploty 10 km z Boiska w Rybotyczach

10.00 - 11.00 - spodziewamy się pierwszych Zawodników z wszystkich tras

11.00 - 17.00 - wydawanie posiłków regeneracyjnych na Mecie (Boisko Rybotycze)

13.00 – PODIUM (Boisko Rybotycze)

16.00 – Rozpoczęcie Warsztatów Wianków

19.00 – Ceremonia Wianków i start koncertu

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany godzin startu tras z ważnych powodów. Między innymi powodem do zmiany godziny startu mogą być warunki pogodowe i związane z nimi bezpieczeństwo Zawodników. 

 

WPISOWE I PAKIETY

TRASA RYBOTYCKIE SPLOTY 10 KM

Do 21 marca 2025 - 99 zł

Do 20 maja 2025 - 129 zł

Do 21 czerwca 2025 - 160 zł

 

TRASA SUCHY OBYCZ 24 KM

Do 21 marca 2025 - 139 zł

Do 20 maja 2025 - 169 zł

Do 21 czerwca 2025 - 210 zł

TRASA POŁONINY TRAIL 48 KM

Do 21 marca 2025 - 199 zł

Do 20 maja 2025 - 249 zł

Do 21 czerwca 2025 - 280 zł

TRASA POMOCNA WODA 70+ KM

Do 21 marca 2025 - 249 zł

Do 20 maja 2025 - 299 zł

Do 21 czerwca 2025 - 350 zł

W ramach opłaty startowej Organizator zapewnia: 

  • medal ceramiczny dla wszystkich Zawodników, którzy ukończyli Zawody,

  • numer startowy, chip, profesjonalny pomiar czasu, dostęp do wyników Zawodów,

  • zabezpieczenie medyczne,

  • oznaczenie i zabezpieczenie tras przez Służby Informacyjne Zawodów,

  • zabezpieczenie odcinków dróg publicznych uzgodnione z Policją i Strażą Pożarną,

  • napoje oraz wyżywienie na trasie biegu,

  • posiłek regeneracyjny na Mecie,

  • przepak (dystans 70+ km),

  • depozyt – dla wszystkich dystansów,

  • nagrody od sponsorów (uzależnione od sponsorów),

  • transport zawodników do strefy Startu poszczególnych dystansów,

  • statuetki i nagrody dla zwycięzców,

  • profesjonalną obsługę fotograficzną.

FAKTURY

Zawodnik, który chce otrzymać fakturę powinien zaznaczyć odpowiednie pole podczas rejestracji online i pozostawić dane firmy. Faktura dla firm za wniesioną opłatę startową zostanie wystawiona do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano płatności. Po tym terminie nie ma możliwości wystawienia faktury. Akceptując Regulamin Zawodnik wyraża zgodę na przesłanie faktury w wersji elektronicznej bez podpisu odbiorcy. 

LIMIT STARTUJĄCYCH

Limit wypełniany jest według kolejności dokonanych wpłat.

Łączny limit Zawodów wynosi 450 osób i rozkłada się on na poszczególne trasy według poniższych ilości:

Rybotyckie Sploty 10 km - 150 osób

Suchy Obycz 24 km - 120 osób

Połoniny Trail 48 km - 100 osób

Pomocna Woda 70+ km - 80 osób

 

REZYGNACJA Z PAKIETU

W przypadku rezygnacji do dnia 20 maja 2025 włącznie, Organizator zwraca 50% wpłaconego wpisowego. Od dnia 21 maja 2025 przyjmujemy rezygnacje bez zwrotu wpisowego. Informację o rezygnacji prosimy przesłać na adres mailowy: info@ultraturnicki.pl

 

PRZEPISANIE PAKIETU NA INNEGO ZAWODNIKA

Organizator dopuszcza przekazanie przez Zawodnika wpłaconego przez niego wpisowego i miejsca na liście startowej innemu Zawodnikowi w terminie do dnia 1 czerwca 2025. 

Warunkiem jest poniesienie opłaty manipulacyjnej w wysokości 30 zł, wniesionej na konto Organizatora. Nr konta zostanie przesłany w odpowiedzi na maila. 

Zawodnik, na którego przenoszony jest Pakiet musi się zarejestrować i zaznaczyć wymagane zgody. Następnie prosimy, aby osoba rezygnująca przesłała na adres info@ultraturnicki.pl wiadomość o rezygnacji i podała imię i nazwisko nowego Zawodnika, na którego Pakiet ma być przepisany. Po weryfikacji pierwszy Zawodnik zostanie usunięty z listy startowej. 

 

Zabronione jest odsprzedawanie miejsc startowych w celach handlowych. 

 

PRZENIESIENIE PAKIETU NA INNY DYSTANS

Zawodnik, który dokonał zgłoszenia i wpłacił wpisowe, może zmienić dystans biegu wysyłając wiadomość do Organizatora na adres info@ultraturnicki.pl, jednak nie później niż do dnia 1 czerwca 2025. 

Zmieniając trasę na dłuższą Zawodnik jest zobowiązany do uregulowania różnicy w wysokości wpisowego (z odpowiedniego okresu). 

W przypadku, kiedy przeniesienie pakietu dotyczy zmniejszenia dystansu, Organizator nie zwraca różnicy wpisowego. 

Przepisanie pomiędzy dystansami będzie możliwe jedynie w przypadku wolnych miejsc na danej trasie. 

 

W przypadku, gdy zgłoszony Zawodnik nie weźmie udziału w Zawodach (nie odbierze pakietu startowego) lub nie ukończy Zawodów wpisowe nie podlega zwrotowi. 

 

Wpisowe nie podlega zwrotowi, jeśli Zawodnik nie zarejestrował się w systemie lub dokonał wpłaty pomimo widocznej informacji o braku wolnych miejsc. 

 

Po zarejestrowaniu zgłoszenia i zaksięgowaniu wpisowego dane Zawodnika zostaną opublikowane na liście startowej na stronie Zawodów. Po zaksięgowaniu wpłaty Zawodnik będzie oznaczony na liście osób potwierdzonych statusem Opłacony. 

 

Organizator nie przepisuje pakietów na inne zawody oraz nie wysyła pakietów startowych. 

 

Wpisowe należy wpłacać po wypełnieniu formularza rejestracyjnego poprzez system online. Podczas rejestracji online nie ma możliwości opłacenia Wpisowego w gotówce.

KONKURS PAKIET FREE

Zapisom na Zawody towarzyszyć będzie Konkurs, w trakcie którego Zawodnicy mogą wygrać darmowy Pakiet na każdą z tras Zawodów. Przebieg Konkursu i zasady uczestnictwa wyjaśnia osobny Regulamin Konkursu, zamieszczony na stronie: https://www.ultraturnicki.pl/konkurs 

 

KLASYFIKACJA

 

KLASYFIKACJA OGÓLNA

Podczas Zawodów, na każdej z tras prowadzona będzie Klasyfikacja Ogólna Kobiet i Mężczyzn, bez Klasyfikacji Wiekowej. Nagrodzimy trzy pierwsze miejsca na każdym dystansie, w kategorii Kobieta i Mężczyzna, czyli łącznie 6 osób na dystans. 

 

PUCHAR SŁUŻB MUNDUROWYCH

Dodatkowa klasyfikacja dla Służb Mundurowych na dystansie 10 km dla Kobiet i Mężczyzn, bez klasyfikacji Wiekowej. Nagrodzimy trzy pierwsze miejsca w Kategorii Kobieta i Mężczyzna.  

Klasyfikacja Mundurowa nie wpływa na klasyfikację Ogólną Kobiet i Mężczyzn.

Klasyfikacja przeznaczona jest dla osób, które pełnią służbę lub pracują w służbie mundurowej. Zawodnik, który chce być klasyfikowany w tej kategorii, powinien podczas rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole.

 

Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych specjalnych klasyfikacji.

 

Aby każda z powyższych Klasyfikacji weszła w życie na trasie musi wystartować minimum 3 Kobiety i 3 Mężczyzn. 

Podczas Zawodów prowadzony będzie profesjonalny pomiar czasu. Obowiązkiem Zawodnika jest dostosować się do instrukcji obsługi w zakresie prawidłowego umieszczenia numeru startowego, czipa i przejścia przez bramki pomiarowe. 

 

WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE

 

TRASA RYBOTYCKIE SPLOTY 10 KM

  • aktywny telefon przez cały czas trwania Zawodów

  • czapka chroniąca przed intensywnym słońcem

  • chusta wielofunkcyjna

  • numer startowy w widocznym miejscu

  • wgrany track z przebiegiem trasy (prosimy o pobranie przed Zawodami)

  • napełniony pojemnik na napoje o łącznej pojemności minimum 0,5L

 

TRASA SUCHY OBYCZ 24 KM

  • aktywny telefon przez cały czas trwania Zawodów

  • czapka chroniąca przed intensywnym słońcem

  • chusta wielofunkcyjna

  • numer startowy w widocznym miejscu

  • wgrany track z przebiegiem trasy (prosimy o pobranie przed Zawodami)

  • napełniony pojemnik na napoje o łącznej pojemności minimum 0,5L

  • własny kubek i sztuciec (na punktach odżywczych nie będzie jednorazowych naczyń)

 

TRASA POŁONINY TRAIL 48 KM

  • aktywny telefon przez cały czas trwania Zawodów

  • czapka chroniąca przed intensywnym słońcem

  • chusta wielofunkcyjna

  • kurtka biegowa letnia

  • numer startowy w widocznym miejscu

  • dowód osobisty lub paszport

  • wgrany track z przebiegiem trasy (prosimy o pobranie przed Zawodami)

  • napełniony pojemnik na napoje o łącznej pojemności minimum 1L

  • własny kubek i sztuciec (na punktach odżywczych nie będzie jednorazowych naczyń)

 

TRASA POMOCNA WODA 70 KM

  • aktywny telefon przez cały czas trwania Zawodów

  • czapka chroniąca przed intensywnym słońcem

  • chusta wielofunkcyjna

  • kurtka biegowa letnia

  • numer startowy w widocznym miejscu

  • dowód osobisty lub paszport

  • wgrany track z przebiegiem trasy (prosimy o pobranie przed Zawodami)

  • napełniony pojemnik na napoje o łącznej pojemności minimum 1L

  • własny kubek i sztuciec (na punktach odżywczych nie będzie jednorazowych naczyń)

  • folia NRC

 

SYTUACJE AWARYJNE

W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych na trasie, Zawodnik jest zobowiązany do zawiadomienia Organizatora (numer telefonu wydrukowany na numerze startowym) lub poinformowania obsługi na trasie. 

 

OPIEKA MEDYCZNA

Punkt pomocy medycznej i zespół ratowniczy zlokalizowany będzie w Strefie Mety w Rybotyczach oraz w Ośrodku Volf Camp Kwaszenina. W miejscach niedostępnych dla karetki na trasie Zawodów będzie towarzyszył Zawodnikom quad medyczny. Numery kontaktowe do Pomocy Medycznej znajdziecie na  numerze startowym. 

 

REZYGNACJA I ZEJŚCIE Z TRASY

Zawodnik jest zobowiązany do poinformowania Organizatora (sms na numer Organizatora podany na numerze startowym) lub obsługi na trasie o rezygnacji z udziału w Zawodach. Możliwe warianty zejścia, do ustalenia z obsługą biegu:

  • zejście na Punkcie Odżywczym i powrót z obsługą punktu (trasa  24, 48, 70 km)

  • wezwanie Pomocy Medycznej w razie wypadku (kontakt na numerze startowym)

  • wezwanie własnego transportu po poinformowaniu Organizatora o zejściu z trasy

 

SŁUŻBY ZAMYKAJĄCE

Podczas trwania Zawodów, na końcu stawki za Zawodnikami, będą przemieszczać się techniczne Służby Zamykające. W przypadku sytuacji awaryjnej i braku kontaktu telefonicznego, prosimy o poczekanie w bezpiecznym miejscu na pojawienie się Służby Zamykającej i poinformowanie jej o zaistniałej sytuacji awaryjnej.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA
  • Zawodnik zobowiązany jest do prawidłowego wypełnienia formularza na stronie zapisów i opłacenia wpisowego. 

  • Zawodnik musi zaakceptować Regulamin Zawodów i wymagane zgody. 

  • Limit Zawodników startujących ustanawia się w liczbie 450 osób łącznie. 

  • Organizator może dopuścić do startu (poza limitem zgłoszeń) dodatkową liczbę Zawodników, między innymi przedstawicieli Partnerów, Patronów, Sponsorów. 

  • W Zawodach mogą wystartować osoby, które do dnia 21 czerwca 2025 ukończyły 18 rok życia. 

  • Zawodnicy powyżej 18 roku życia zobowiązani są przy odbiorze pakietu startowego do złożenia oświadczenia, że biorą udział w Zawodach na własną odpowiedzialność. 

  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdrowie i życie Zawodników w związku z ich udziałem w Zawodach. Ewentualne ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków leży po stronie uczestnika Zawodów. 

  • Każdy Zawodnik dokonując wyboru trasy powinien realnie ocenić swoje aktualne doświadczenie, stan zdrowia, możliwości fizyczne oraz kondycję. 

  • Zawodnicy, którzy zdecydują się na start w Zawodach muszą mieć świadomość czekającego ich wysiłku i zmęczenia podczas biegu oraz poziomu trudności tego biegu, długości dystansu i zmiennej pogody. 

  • Zawodnicy pokonujący dystans Zawodów w sposób niedozwolony i niezgodny z zasadami niniejszego Regulaminu zostaną zdyskwalifikowani. 

  • Zabrania się startu Zawodnikom będącym pod wpływem środków odurzających. Osoby naruszające ten zakaz zostaną zdyskwalifikowane i usunięte z trasy Zawodów.

  • Organizator ze względów bezpieczeństwa nie dopuszcza do udziału Zawodników z psami. 

  • Zawodnik zobowiązany jest do posiadania w dniu Zawodów dowodu osobistego lub paszportu celem okazania go podczas ewentualnych kontroli w Strefie Nadgranicznej.

  • Jeśli Zawodnik nie będzie stosował się do Regulaminu, będzie stwarzał zagrożenie lub negatywnie wpływał na wizerunek Zawodów, może w przyszłych edycjach nie zostać dopuszczony do startu. 

 

DEPOZYT

Organizator zapewnia Depozyt, można z niego skorzystać w Biurze Zawodów, pod warunkiem przyniesienia rzeczy spakowanych w worek. Systemem ewidencyjnym Depozytu jest numer startowy. Odbiór zdeponowanych rzeczy tylko na podstawie okazanego numeru startowego. 

PRZEPAK

Rzeczy na Przepak (Volf Camp 38 km trasy Pomocna Woda 70 km) będzie można oddać w miejscu startu Trasy tj. na Boisku w Birczy. Rzeczy należy spakować w worek. Systemem ewidencyjnym Przepaku jest numer startowy.

 

Prosimy nie zostawiać w Depozycie oraz Przepaku cennych przedmiotów oraz dokumentów.

Prosimy również o nie wkładanie do worków przedmiotów, które mogą być niebezpieczne (np. szklane butelki, puszki z napojami). Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie zawartości Depozytu lub Przepaku. 

DOZWOLONY ZAKRES SUPPORTU INDYWIDUALNEGO

Pomoc z zewnątrz dozwolona jest podczas Zawodów jedynie na punktach odżywczych w Ośrodku Volf Camp i obok Cerkwi w Posadzie Rybotyckiej. Pozostałe miejsca są zakazane, a pojawienie się tam supportu może spowodować utrudnienia w ruchu Zawodników oraz mieszkańców. Prosimy nie wjeżdżać autami w strefy wyznaczone do ruchu Zawodników. Parkingi będą wyraźnie oznaczone. W szczególności zabroniony jest wjazd autem na tereny leśne oraz parkowanie aut w strefach, gdzie trasa Zawodów przecina się z drogami publicznymi. W tych miejscach ruchem kierować będzie Policja lub OSP. 

 

 

ZMIANA TERMINU / ODWOŁANIE ZAWODÓW

W przypadku konieczności zmiany terminu Zawodów niezależnej od Organizatora wpisowe zostanie automatycznie przeksięgowane na nowy termin wskazany przez Organizatora. 

 

W przypadku braku możliwości zorganizowania Zawodów w nowym terminie wpisowe zostanie zwrócone w kwocie pomniejszonej o koszty administracyjne (ich wysokość będzie zależna od czasu, w jakim zawody zostaną odwołane). 

 

Skrócenie, zmiana przebiegu trasy oraz odwołanie rywalizacji na którejś z tras lub całkowite odwołanie Zawodów w czasie ich trwania nie stanowi podstawy do zwrotu wpisowego. 

 

W przypadku odwołania Zawodów z winy Organizatora przed ich rozpoczęciem, Zawodnikom przysługuje zwrot wpisowego. 

 

OCHRONA ŚRODOWISKA

Zawody odbywają się na terenie lasów i łąk objętych szczególną ochroną. Organizator informuje, że zakazuje się pozostawienia jakichkolwiek śmieci na trasie Zawodów, niszczenia przyrody, zrywania roślin, schodzenia z wyznaczonej trasy czy celowego zakłócania spokoju zwierząt. Śmieci pozostawić można jedynie na Punktach Odżywczych i Mecie w specjalnie przygotowanych koszach. 

 

Oznakowanie trasy jest rozstawiane przez Organizatora bezpośrednio przed Zawodami i sprzątane zaraz po. 

 

Pamiętajmy o szacunku dla mieszkańców i innych użytkowników tras.  

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zawodnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku przez Organizatora Zawodów w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia imprezy, w tym na zamieszczanie ich w przekazach telewizyjnych, radiowych, internetowych czy drukowanych. 

 

Zawodnik wyraża zgodę na otrzymywanie od Organizatora (na adres mailowy) informacji na temat Zawodów i możliwości wzięcia udziału w innych Zawodach. 

 

Zawodnik wyraża zgodę na publikację jego wizerunku w relacjach z Zawodów umieszczonych na stronie internetowej, w mediach oraz materiałach promocyjnych Zawodów przez Organizatora oraz jego Partnerów.

 

Warunkiem uczestnictwa w Zawodach jest również zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym, przez administratora danych w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018r. oraz ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO), którym jest Adam Czajkowski Business Training z siedzibą w Warszawie, w celu i zakresie niezbędnym do realizacji Zawodów, w tym do publikacji danych Zawodnika na listach startowych oraz listach z wynikami. 

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Zawodów.  

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszystkich uczestników Zawodów obowiązuje niniejszy Regulamin. Każdy uczestnik Zawodów dokonujący zgłoszenia oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go, oraz zobowiązuje się do jego respektowania. 

 

Organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec uczestników Zawodów. Nie zapewnia jednak jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, od odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci lub szkód, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością Zawodnika na Zawodach, oraz nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.

 

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie biegu, wynikające z winy uczestników Zawodów.  

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych powodów. Informacja o każdej zmianie będzie rozesłana na adresy mailowe podane podczas rejestracji. Zmiany będą wchodzić w życie w momencie ich ogłoszenia. Zmiany wprowadzone w Regulaminie nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników przed wprowadzeniem zmian.

Wiążąca i ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie Organizatorowi.

bottom of page