Regulamin Zawodów
Zimowy Ultra Turnicki 6 grudnia 2025
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem Zawodów. Znajdziecie w nim odpowiedzi na większość pytań dotyczących biegu, a w razie potrzeby piszcie do nas na adres w zakładce Kontakt.

REGULAMIN ZAWODÓW
ZIMOWY ULTRA TURNICKI
1. TERMIN I MIEJSCE
Bieg Zimowy Ultra Turnicki, zwany dalej Zawodami, odbędzie się 6 grudnia 2025 r. w Huwnikach, powiat przemyski, województwo podkarpackie.
Biuro Zawodów będzie zlokalizowane w Świetlicy Wiejskiej Huwniki 82, 37-743 Huwniki.
Biuro Zawodów będzie czynne w dniu Zawodów 6 grudnia 2025 w godzinach 6.00 - 10.00
oraz w dniu poprzedzającym Zawody 5 grudnia 2025 w godzinach 15.00 - 21.00.
Parking dla uczestników zostanie zorganizowany i oznaczony przy głównej Strefie Startu w
Huwnikach - przy Wiatach nad rzeką Wiar.
2. ORGANIZATOR
Organizatorem Zawodów jest FUNDACJA BIEGOGRAFIA,
wpisana do KRS pod numerem 0001163302, z siedzibą w Krakowie, ul. Mała Góra 8c/83
zwana dalej Organizatorem.
W sprawach związanych ze startem w biegu można pisać na adres:
Oficjalną stroną Biegu jest www.ultraturnicki.pl
3. CEL ZAWODÓW
Promocja potencjału turystycznego powiatu przemyskiego i bieszczadzkiego.
Promocja potencjału turystycznego gmin Bircza, Fredropol i Ustrzyki Dolne.
Popularyzacja biegania, świadomego i zdrowego trybu życia.
Promowanie biegania na terenach leśnych i górskich.
Integracja i edukacja sportowa, krajoznawcza i historyczna.
Wyłonienie najlepszych biegaczy przełajowych.
Łączenie sportowej rywalizacji z odpowiedzialną turystyką.
Współpraca z Partnerami Zawodów w zakresie promocji produktów i miejsc.
4. AKCJA CHARYTATYWNA
• bieg połączony jest z akcją charytatywną, której celem jest wsparcie zakupu wyposażenia do Świetlicy Wiejskiej w Huwnikach,
• Organizator zobowiązuje się do przekazania kwoty 1 zł (słownie: jeden złoty) za każdy przebiegnięty kilometr przez Zawodników zarówno na trasie 15 km, jak i 38 km,
• łączna kwota darowizny zostanie obliczona na podstawie oficjalnych wyników, tj. liczby kilometrów ukończonych przez wszystkich Zawodników,
• w przypadku pozyskania Sponsora, Sponsor może pokryć całość lub część kwoty wynikającej z akcji charytatywnej, przejmując w tym zakresie zobowiązanie Organizatora,
• informacja o wysokości przekazanej kwoty zostanie podana do publicznej wiadomości po zakończeniu Zawodów,
• Zawodnicy pokonując wybraną trasę, wspierają akcję charytatywną bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
5. TRASY I DYSTANSE
Zawody odbędą się na dwóch dystansach:
SKOK NA ŻYTNE 15 KM (ITRA 0)
PRZEPRAWA PRZEZ OBYCZ 38 KM (ITRA 2)
TRASA SKOK NA ŻYTNE 15 KM
RODZAJ TRASY: pęta Huwniki - Huwniki
START I META: Strefa Startu w centrum Huwnik przy wiatach nad rzeką Wiar
DŁUGOŚĆ: 15 KM
SUMA PRZEWYŻSZEŃ: ok 400 M
PUNKTY ODŻYWCZE: Punkt na mecie
LIMIT CZASOWY: 4H
ILOŚĆ MIEJSC: 200
OZNAKOWANIE TRAS: Taśmy i drogowskazy w miejscach skrętów
TRASA PRZEPRAWA PRZEZ OBYCZ 38 KM
RODZAJ TRASY: liniowa
START: Nad Potokiem, Rybotycze
Dowóz na miejsce Startu transportem Organizatora
Odjazd transportu godzina 7.30 ze Strefy Startu w Huwnikach
META: Huwniki
DŁUGOŚĆ: 38 KM
SUMA PRZEWYŻSZEŃ: ok 1000 M
PUNKTY ODŻYWCZE: 2 punkty 15, 24 km
LIMIT CZASOWY: 7H
ILOŚĆ MIEJSC: 100
Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w trasach ze względu
na uzyskanie niezbędnych pozwoleń. Organizator zastrzega sobie również możliwość wprowadzenia zmian w limitach czasowych ze względu na warunki atmosferyczne.
Mimo startu tej trasy w Rybotyczach, Biuro Zawodów znajduje się w Huwnikach.
Pakiet należy odebrać w Huwnikach. Organizator gwarantuje przewóz Zawodników
do Rybotycz na miejsce startu trasy.
6. OZNACZENIA TRASY ZAWODÓW
Trasa Zawodów zostanie oznakowana taśmami i tablicami, a w miejscach niebezpiecznych i trudnych w nawigacji ruchem kierować będą służby informacyjne. Znaki zakładane są co 50-100 m w miejscach najbardziej widocznych. O kolorach taśm Zawodników poinformuje Biuro Zawodów w dniu startu.
Czasem taśmy na skutek nieporozumienia zdejmowane są przez osoby trzecie, mimo sprawdzania, dlatego poruszając się na trasach Zawodów każdy z Zawodników zobowiązany jest do korzystania z wgranego tracka (do pobrania na stronie internetowej biegu) i włączenia powiadomień o zejściu z trasy.
Oznakowanie tras nie zwalnia Zawodników z obowiązku zapoznania się z mapą, przebiegiem trasy i samodzielnego kontrolowania jej przebiegu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie trasy przez Zawodnika.
W przypadku zejścia z trasy Zawodnik powinien wrócić własnym śladem do miejsca, gdzie widoczny był ostatni znak i kontynuować Zawody zgodnie z przebiegiem trasy.
Rozpoznanie w terenie właściwej trasy Zawodów według opublikowanej na stronie biegu mapy i tracka i z pomocą zastosowanych przez Organizatora oznaczeń, jest częścią konkurencji sportowej. Zawodnicy, którzy nie ukończyli Zawodów zgodnie z przebiegiem trasy, pominęli jej część (większą niż 3%) lub skrócili ją, pominęli punkt kontrolny, nie będą brani pod uwagę w klasyfikacji Zawodów.
7. HARMONOGRAM
5 GRUDNIA 2025 (PIĄTEK)
15.00 - 21.00 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na obie trasy
6 GRUDNIA 2025 (SOBOTA)
6.00 - 7.20 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na Przeprawę przez Obycz 38 km
7.30 - odjazd transportu na Start trasy Przeprawa przez Obycz w Rybotyczach
8.00 - Start Trasy Przeprawa przez Obycz 38 km w Rybotyczach
8.30 - 9.45 - Biuro Zawodów wydaje Pakiety na Skok na Żytne 15 km
10.00 - Start Trasy Skok na Żytne 15 km
11.00 - 12.00 - spodziewamy się pierwszych Zawodników z obu Tras
11.00 - 15.00 - wydawanie posiłków regeneracyjnych na Mecie
13.00 - PODIUM
15.00 - Zakończenie i Zamknięcie Zawodów
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany godzin startu tras z ważnych powodów. Między innymi powodem do zmiany godziny startu mogą być warunki pogodowe i związane z nimi bezpieczeństwo Zawodników.
8. WPISOWE I PAKIETY
TRASA SKOK NA ŻYTNE 15 KM
DO 15 PAŹDZIERNIKA 2025 - 90 zł
DO 31 PAŹDZIERNIKA 2025 - 135 zł
OD 1 LISTOPADA 2025 - 150 zł
TRASA PRZEPRAWA PRZEZ OBYCZ 38 KM
DO 15 PAŹDZIERNIKA 2025 - 170 zł
DO 31 PAŹDZIERNIKA 2025 - 200 zł
OD 1 LISTOPADA 2025 - 250 zł
W ramach opłaty startowej Organizator zapewnia:
• medal ceramiczny dla wszystkich Zawodników, którzy ukończyli Zawody,
• numer startowy, chip, profesjonalny pomiar czasu, dostęp do wyników Zawodów,
• zabezpieczenie medyczne,
• oznaczenie i zabezpieczenie tras przez Służby Informacyjne Zawodów,
• zabezpieczenie odcinków dróg publicznych uzgodnione z Wojskiem, Policją i Strażą Pożarną,
• napoje oraz wyżywienie na trasie biegu - dystans 38 km,
• posiłek regeneracyjny na Mecie - dla wszystkich dystansów,
• depozyt – dla wszystkich dystansów,
• nagrody od sponsorów (uzależnione od sponsorów),
• transport zawodników do strefy Startu - dystans 38 km,
• statuetki i nagrody dla zwycięzców,
• profesjonalną obsługę fotograficzną.
FAKTURA
W przypadku chęci uzyskania faktury za udział w Biegu (zgodnie z ustaloną wysokością opłat) należy zgłosić ten fakt do organizatora mailowo na adres: info@ultraturnicki.pl
a) Faktura zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu wpłaty i przesłana w wersji elektronicznej w odpowiedzi na otrzymanego maila Uczestnika, w terminie do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym miała miejsce wpłata.
b) Zgodnie z przepisami podatkowymi, ze względu na dokonanie płatności przed wykonaniem usługi, zostanie wystawiona faktura zaliczkowa obejmująca pełną kwotę wniesionej opłaty. Tym samym faktura zaliczkowa jest jednocześnie fakturą końcową. Uczestnik wyraża zgodę na przesyłanie faktur bez podpisu odbiorcy, w formie elektronicznej.
LIMIT STARTUJĄCYCH
Limit wypełniany jest według kolejności dokonanych wpłat.
Łączny limit Zawodników wynosi 300 osób i rozkłada się on na poszczególne trasy według poniższych ilości:
SKOK NA ŻYTNE 15 KM - 200 osób
PRZEPRAWA PRZEZ OBYCZ 38 KM - 100 osób
REZYGNACJA Z PAKIETU
W przypadku rezygnacji do dnia 5 listopada 2025 włącznie, Organizator zwraca
50% wpłaconego wpisowego. Od dnia 6 listopada 2025 przyjmujemy rezygnacje
bez zwrotu wpisowego. Informację o rezygnacji prosimy przesłać na adres mailowy: info@ultraturnicki.pl
PRZEPISANIE PAKIETU NA INNEGO ZAWODNIKA
Organizator dopuszcza przekazanie przez Zawodnika wpłaconego przez niego wpisowego i miejsca na liście startowej innemu Zawodnikowi w terminie do dnia 30 listopada 2025 r.
Warunkiem jest poniesienie opłaty manipulacyjnej w wysokości 30 zł, wniesionej na konto Organizatora. Nr konta zostanie przesłany w odpowiedzi na maila.
Zawodnik, na którego przenoszony jest Pakiet musi się zarejestrować i zaznaczyć wymagane zgody. Następnie prosimy, aby osoba rezygnująca przesłała na adres: info@ultraturnicki.pl wiadomość o rezygnacji i podała imię i nazwisko nowego Zawodnika, na którego Pakiet ma być przepisany. Po weryfikacji pierwszy Zawodnik zostanie usunięty z listy startowej.
Zabronione jest odsprzedawanie miejsc startowych w celach handlowych.
PRZENIESIENIE PAKIETU NA INNY DYSTANS
Zawodnik, który dokonał zgłoszenia i wpłacił wpisowe, może zmienić dystans biegu wysyłając wiadomość do Organizatora na adres: info@ultraturnicki.pl , jednak nie później niż do dnia 30 listopada 2025.
Zmieniając trasę na dłuższą Zawodnik jest zobowiązany do uregulowania różnicy w wysokości wpisowego (z odpowiedniego okresu).
W przypadku, kiedy przeniesienie pakietu dotyczy zmniejszenia dystansu, Organizator nie zwraca różnicy wpisowego.
Przepisanie pomiędzy dystansami będzie możliwe jedynie w przypadku wolnych miejsc na danej trasie.
W przypadku, gdy zgłoszony Zawodnik nie weźmie udziału w Zawodach (nie odbierze pakietu startowego) lub nie ukończy Zawodów wpisowe nie podlega zwrotowi.
Wpisowe nie podlega zwrotowi, jeśli Zawodnik nie zarejestrował się w systemie lub dokonał wpłaty pomimo widocznej informacji o braku wolnych miejsc.
Po zarejestrowaniu zgłoszenia i zaksięgowaniu wpisowego dane Zawodnika zostaną opublikowane na liście startowej na stronie Zawodów. Po zaksięgowaniu wpłaty Zawodnik będzie oznaczony na liście osób potwierdzonych wpisem Wpisowe - Tak.
Organizator nie przepisuje pakietów na inne zawody oraz nie wysyła pakietów startowych.
Wpisowe należy wpłacać po wypełnieniu formularza rejestracyjnego poprzez system online. Podczas rejestracji online nie ma możliwości opłacenia Wpisowego w gotówce.
REKLAMACJE I PROTESTY
Uczestnik Zawodów może złożyć reklamację.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno być kierowane pod adres e-mail info@ultraturnicki.pl bądź na adres Organizatora podany w §2 Organizator.
Organizator jest zobowiązany odpowiedzieć na zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni roboczych.
9. KLASYFIKACJA
KLASYFIKACJA OGÓLNA
Podczas Zawodów, na każdej z tras prowadzona będzie Klasyfikacja Ogólna Kobiet i Mężczyzn, bez Klasyfikacji Wiekowej. Nagrodzimy trzy pierwsze miejsca na każdym dystansie, w kategorii Kobieta i Mężczyzna, czyli łącznie 6 osób na dystans.
Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych specjalnych klasyfikacji.
Aby każda z powyższych Klasyfikacji weszła w życie na trasie musi wystartować minimum 3 Kobiety i 3 Mężczyzn.
Podczas Zawodów prowadzony będzie profesjonalny pomiar czasu. Obowiązkiem Zawodnika jest dostosować się do instrukcji obsługi w zakresie prawidłowego umieszczenia numeru startowego, czipa i przejścia przez bramki pomiarowe.
10. WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE
TRASA SKOK NA ŻYTNE 15 KM
-
aktywny telefon przez cały czas trwania Zawodów
-
czapka, chusta wielofunkcyjna, rękawiczki, kurtka
-
numer startowy w widocznym miejscu
-
dowód osobisty lub paszport
-
wgrany track z przebiegiem trasy (prosimy o pobranie przed Zawodami)
-
napełniony pojemnik na napoje o łącznej pojemności minimum 0,5L
-
folia NRC
-
osobisty kubek i sztuciec (na punktach odżywczych nie będzie jednorazowych naczyń)
TRASA PRZEPRAWA PRZEZ OBYCZ 38 KM
-
aktywny telefon przez cały czas trwania Zawodów
-
czapka, chusta wielofunkcyjna, rękawiczki, kurtka
-
numer startowy w widocznym miejscu
-
dowód osobisty lub paszport
-
wgrany track z przebiegiem trasy (prosimy o pobranie przed Zawodami)
-
napełniony pojemnik na napoje o łącznej pojemności minimum 1L
-
folia NRC
-
osobisty kubek i sztuciec (na punktach odżywczych nie będzie jednorazowych naczyń)
Wyposażenie obowiązkowe może zostać skontrolowane przez Organizatora na całej trasie Zawodów oraz bezpośrednio przed startem i po przekroczeniu mety. Brak któregoś z elementów wyposażenia będzie skutkować karą czasową + 20 min. (bez prawa domagania się zwrotu opłaty startowej).
Ze względu na warunki atmosferyczne Organizator może wprowadzić dodatkowe elementy wyposażenia obowiązkowego.
11. SYTUACJE AWARYJNE
W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych na trasie, Zawodnik jest zobowiązany do zawiadomienia Organizatora (numer telefonu wydrukowany na numerze startowym) lub poinformowania obsługi na trasie.
OPIEKA MEDYCZNA
Punkt pomocy medycznej i zespół ratowniczy zlokalizowany będzie w Strefie Startu w Huwnikach. W miejscach niedostępnych dla karetki na trasie Zawodów będzie towarzyszył Zawodnikom quad medyczny. Numery kontaktowe do Pomocy Medycznej znajdą się na numerze startowym.
REZYGNACJA I ZEJŚCIE Z TRASY
Zawodnik jest zobowiązany do poinformowania Organizatora (sms na numer Organizatora podany na numerze startowym) lub obsługi na trasie o rezygnacji z udziału w Zawodach. Możliwe warianty zejścia, do ustalenia z obsługą biegu:
-
zejście na Punkcie Odżywczym i powrót z obsługą punktu (trasa 38 km)
-
wezwanie Pomocy Medycznej w razie wypadku (kontakt na numerze startowym)
-
wezwanie własnego transportu po poinformowaniu Organizatora o zejściu z trasy
W przypadku nie poinformowania Organizatora o zejściu z trasy uczestnik zostanie obciążony karą umowną na rzecz organizatora w wysokości 1000 złotych (słownie: jednego tysiąca) złotych oraz – w przypadku gdy kara umowna nie pokryje w całości kosztów akcji poszukiwawczej – dodatkowym odszkodowaniem do pełnej wysokości poniesionych przez Organizatora kosztów akcji poszukiwawczej. Zaleca się ewentualną rezygnację z kontynuowania biegu na jednym z punktów odżywczych.
SŁUŻBY ZAMYKAJĄCE
Podczas trwania Zawodów, na końcu stawki za Zawodnikami, będą przemieszczać się techniczne Służby Zamykające. W przypadku sytuacji awaryjnej i braku kontaktu telefonicznego, prosimy o poczekanie w bezpiecznym miejscu na pojawienie się Służby Zamykającej i poinformowanie jej o zaistniałej sytuacji awaryjnej.
12. WARUNKI UCZESTNICTWA
• Zawodnik zobowiązany jest do prawidłowego wypełnienia formularza na stronie zapisów i opłacenia wpisowego. Imię i nazwisko musi być zgodne z dokumentem tożsamości okazanym podczas odbioru pakietu startowego w Biurze Zawodów.
• Zawodnik musi zaakceptować Regulamin Zawodów i wymagane zgody.
• Limit Zawodników startujących ustanawia się w liczbie 300 osób łącznie.
• Organizator może dopuścić do startu (poza limitem zgłoszeń) dodatkową
liczbę Zawodników, między innymi przedstawicieli Partnerów, Patronów, Sponsorów.
• W Zawodach mogą wystartować osoby, które do dnia 6 grudnia 2025 ukończyły 18 rok życia.
• Zawodnicy powyżej 18 roku życia zobowiązani są przy odbiorze pakietu startowego do złożenia oświadczenia, że biorą udział w Zawodach na własną odpowiedzialność.
• Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdrowie i życie Zawodników w związku z ich udziałem w Zawodach. Ewentualne ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków leży po stronie uczestnika Zawodów.
• Każdy Zawodnik dokonując wyboru trasy powinien realnie ocenić swoje aktualne doświadczenie, stan zdrowia, możliwości fizyczne oraz kondycję.
• Zawodnicy, którzy zdecydują się na start w Zawodach muszą mieć świadomość czekającego ich wysiłku i zmęczenia podczas biegu oraz poziomu trudności tego biegu, długości dystansu i zmiennej zimowej pogody.
• Zawodnik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że udział w Zawodach wiąże się z ponadprzeciętnym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko sportowe, w tym ryzyko wypadku, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym. Ponadto, z udziałem w Zawodach mogą wiązać się inne, niemożliwe w tej chwili do przewidzenia, czynniki ryzyka.
• Zawodnik akceptując regulamin przy rejestracji wyraża zgodę na udzielenie sobie pierwszej pomocy przedmedycznej oraz transportu w bezpieczne miejsce przez osoby działające w imieniu organizatora.
• W granicach określonych bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, Zawodnicy zrzekają się prawa do dochodzenia od organizatora odszkodowania z tytułu poniesionego uszczerbku na zdrowiu lub z tytułu poniesionych szkód materialnych i niematerialnych.
• Zawodnicy pokonujący dystans Zawodów w sposób niedozwolony i niezgodny z zasadami niniejszego Regulaminu zostaną zdyskwalifikowani.
• Zabrania się startu Zawodnikom będącym pod wpływem środków odurzających. Osoby naruszające ten zakaz zostaną zdyskwalifikowane i usunięte z trasy Zawodów.
• Organizator ze względu bezpieczeństwa nie dopuszcza do udziału Zawodników z psami.
• Zawodnik zobowiązany jest do posiadania w dniu Zawodów dowodu osobistego lub paszportu oraz do okazania go przy rejestracji w Biurze Zawodów.
• Jeśli Zawodnik nie będzie stosował się do Regulaminu, będzie stwarzał zagrożenie lub negatywnie wpływał na wizerunek Zawodów, może w przyszłych edycjach nie zostać dopuszczony do startu.
• Zawodnik zobowiązuje się do zachowania szczególnej ostrożności przy przekraczaniu i pokonywaniu dróg publicznych. Na odcinkach biegów prowadzących drogami publicznymi obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania zasad ruchu drogowego, stosownie do postanowień ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. 2012.1137 t. j.).
• Każdy Zawodnik zobowiązuje się do przestrzegania poleceń służb ratowniczych, służb medycznych i porządkowych. W przypadku wydania polecenia o braku możliwości kontynuowania biegu ze względów bezpieczeństwa, należy bieg przerwać i skontaktować się z Organizatorem.
• Poszkodowanemu innemu Zawodnikowi należy udzielić natychmiastowej pomocy, jeśli takowa jest konieczna. Nieudzielenie pomocy innemu uczestnikowi Zawodów podlega odpowiedzialności prawnej i skutkuje dyskwalifikacją. Gdy poszkodowany Zawodnik może poczekać na pomoc lub jasno deklaruje, że jej nie potrzebuje można kontynuować bieg.
13. DEPOZYT
Organizator zapewnia Depozyt, można z niego skorzystać w Biurze Zawodów, pod warunkiem przyniesienia rzeczy spakowanych w worek, torbę lub plecak.
Systemem ewidencyjnym Depozytu jest numer startowy. Odbiór zdeponowanych rzeczy tylko na podstawie okazanego numeru startowego.
14. DOZWOLONY ZAKRES SUPPORTU INDYWIDUALNEGO
Pomoc z zewnątrz dozwolona jest podczas Zawodów jedynie w Kalwarii Pacławskiej. Pozostałe miejsca są zakazane, a pojawianie się tam supportu może spowodować utrudnienia w ruchu Zawodników oraz mieszkańców, przez co Zawodnik może zostać zdyskwalifikowany. Prosimy nie wjeżdżać autami w strefy wyznaczone do ruchu Zawodników. Parkingi będą wyraźnie oznaczone.
15. ZMIANA TERMINU / ODWOŁANIE ZAWODÓW
W przypadku konieczności zmiany terminu Zawodów niezależnej od Organizatora wpisowe zostanie automatycznie przeksięgowane na nowy termin wskazany przez Organizatora.
W przypadku braku możliwości zorganizowania Zawodów w nowym terminie wpisowe zostanie zwrócone w kwocie pomniejszonej o koszty administracyjne (ich wysokość będzie zależna od czasu, w jakim zawody zostaną odwołane).
Skrócenie, zmiana przebiegu trasy oraz odwołanie rywalizacji na którejś z tras lub całkowite odwołanie Zawodów w czasie ich trwania nie stanowi podstawy do zwrotu wpisowego.
W przypadku odwołania Zawodów z winy Organizatora przed ich rozpoczęciem, Zawodnikom przysługuje zwrot wpisowego.
16. OCHRONA ŚRODOWISKA
Zawody odbywają się na terenie dzikiej przyrody i Organizator informuje, że zakazuje pozostawienia jakichkolwiek śmieci na trasie Zawodów, niszczenia przyrody, zrywania roślin, czy celowego zakłócania spokoju zwierząt.
Śmieci pozostawić można jedynie na Punktach Żywieniowych i Mecie.
Oznakowanie trasy jest rozstawiane przez Organizatora bezpośrednio przed Zawodami i sprzątane zaraz po.
Pamiętajmy o szacunku dla mieszkańców i innych użytkowników tras.
17. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informujemy, że:
-
administratorem danych osobowych Zawodników jest FUNDACJA BIEGOGRAFIA, wpisana do KRS pod numerem 0001163302 z siedzibą w Krakowie 30-864, ul. Mała Góra 8c/83
-
współadministratorem danych osobowych uczestników jest firma zajmująca się pomiarem czasu: TIMEKEEPER Piotr Jemioło, woj. PODKARPACKIE, miejsc. Ropczyce, ul. Rynek, nr 1, 39-100, NIP: 8181227443,
-
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – info@ultraturnicki.pl
-
dane osobowe Zawodników przetwarzane będą w celu organizacji i przeprowadzenia zawodów ULTRA TURNICKI na podstawie:
-
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane niezbędne do realizacji umowy
-
Art. 6 ust.1 lit. f RODO – prawny interes administratora lub strony trzeciej jakim jest zapobieganie oszustwom
-
Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby
-
-
odbiorcami danych osobowych Zawodników będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług oraz podmioty przetwarzające
-
odbiorcami danych osobowych Zawodników będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
-
dane osobowe Zawodników przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od daty Zawodów
-
Zawodnik posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
-
Zawodnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową udziału w Zawodach
18. PUBLIKACJA ZDJĘĆ Z ZAWODÓW
Organizator informuje, że zdjęcia podczas Zawodów są wykonywane i udostępniane przez fotografów współpracujących lub niezależnych, a ich liczba oraz zakres dotyczący poszczególnych Zawodników może się różnić. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ilość ani jakość materiału fotograficznego udostępnionego przez fotografów.
Fotorelacje z Zawodów zostaną opublikowane w możliwie najkrótszym czasie po zakończeniu Zawodów. Termin ich publikacji uzależniony jest jednak od priorytetowych działań organizacyjnych, takich jak zamknięcie spraw technicznych i formalnych Zawodów.
Zawodnicy proszeni są o wyrozumiałość – Organizator zastrzega, że nie będzie odpowiadał na indywidualne prośby dotyczące przyspieszenia publikacji zdjęć.
19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszystkich uczestników Zawodów obowiązuje niniejszy Regulamin. Każdy uczestnik Zawodów dokonujący zgłoszenia oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go, oraz zobowiązuje się do jego respektowania.
Organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec uczestników Zawodów. Nie zapewnia jednak jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, od odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci lub szkód, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością Zawodnika na Zawodach, oraz nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie biegu, wynikające z winy uczestników Zawodów.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych powodów. Informacja o każdej zmianie będzie rozesłana na adresy mailowe podane podczas rejestracji. Zmiany będą wchodzić w życie w momencie ich ogłoszenia. Zmiany wprowadzone w Regulaminie nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników przed wprowadzeniem zmian.
Wiążąca i ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie Organizatorowi.